Waar kan ik mijn aangekochte goederen laten leveren?

  • Je bent volledig vrij om te kiezen waar je jouw goederen laat leveren. Laat ze gratis leveren bij je dichtstbijzijnde Lecot-vestiging of laat alles bij jou thuis afleveren.
  • Indien je jouw goederen thuis laat leveren, zorg er dan wel voor dat er altijd iemand thuis is die kan aftekenen. Indien niemand thuis is, laat de transporteur deze achter in een garage, atelier of aan een poort als dit een veilige plaats lijkt of nemen wij de goederen terug mee. Wij verplaatsen dan je zending naar de volgende leveringsdag.
  • Onze vestigingen worden ook 's nacht beleverd. Bestel voor 15u en je kan jouw bestelling al de dag nadien ophalen. Niet al onze vestigingen worden iedere dag van nieuwe leveringen voorzien. Uitzonderingen zijn: Maaseik, Marche-en-Famenne (niet op ma en woe), Eupen en Verviers (niet op di, do en vrij)

Hoe werkt een gedeeltelijke levering?

  • Wanneer een bestelling uit meerdere delen bestaat, zullen deze delen standaard apart geleverd worden.
  • Artikelen die wij in voorraad hebben, zullen op deze manier eerst geleverd of afgehaald kunnen worden. De overige delen uit je pakket die wij niet op voorraad hebben, worden dan zo snel mogelijk nageleverd.
  • Kies je er bij het bestellen voor om deellevering niet toe te staan, dan wordt gewacht met leveren tot jouw volledige bestelling beschikbaar is.

Ik heb witgoed (bijvoorbeeld: een wasmachine, een oven...) besteld. Hoe gebeurt de levering?

  • Lecot heeft een aparte afdeling met een medewerker die jou steeds de plaatsing van al jouw witgoed kan uitvoeren, losstaand of inbouw.
  • Doe je de plaatsing en installatie van jouw witgoed liever zelf? Geen enkel probleem, dan nemen wij enkel de levering voor onze rekening.

Via welke methoden kan ik online betalen bij Lecot?

  • Onze webshop werkt met betalingen via Maestro, Bancontact, Visa en Mastercard. Ook Payconiq via Bancontact behoort tot de beschikbare betaalmethoden. 
  • Kredietkaarten hoeven niet verbonden te zijn met jouw bedrijf. Ook persoonlijke kredietkaarten worden aanvaard.
  • Bestel je vanuit Nederland? Dan kan je ook steeds betalen met iDEAL.

Hoeveel garantie heb ik op mijn goederen?

  • Voor alle onze artikelen gelden de wettelijk bepaalde garantievoorwaarden.

Waar laat ik mijn beschadigde of defecte goederen herstellen?

  • Controleer eerst even of je artikelen onder onze garantie vallen. Zo ja, worden ze gratis gerepareerd.
  • Zo niet, kunnen defecte goederen in de vestiging van aankoop terug worden ingeleverd. Van daaruit worden ze opgestuurd naar onze vestiging in Heule.
  • Onze reparateurs houden je daarna telefonisch of via e-mail op de hoogte met een indicatie van prijs en duur van de reparatie.

Wat doen met een defecte/onherstelbare machine?

Je kan jouw defecte machine bij Lecot inleveren en een nieuwe machine kiezen met 10% korting. Hier hangen natuurlijk wel enkele voorwaarden aan vast:

  1. De in te ruilen machine mag betreffend het defect nooit een technische noch administratieve behandeling gekregen hebben. Bijvoorbeeld: bestekaanvraag, onderzoek...
  2. De defecte machine is in gemonteerde staat.
  3. Batterijmachines worden compleet met batterijen en oplader aangeboden.
  4. Je kiest voor een gelijkaardige machine.
  5. Enkel geldig per machine, nooit bij combopacks.
  6. Slechts geldig voor machines uit de vermelde merkenreeks.
  7. Niet geldig op losse accessoires (accu, lader, boorkop...).
  8. Het dient ook te gaan om een machine die bij Lecot is aangekocht.

Nog steeds vragen? We helpen je graag verder!

© Lecot 2024