LECOT CONNECT 

Dé slimme beheertool voor jouw werkmateriaal, wagenpark en werknemers

Lecot Connect is een platform waarmee je zowel werkmateriaal, wagenpark, tijdsregistratie als check-in-at-work efficiënt kan beheren via je pc, tablet of smartphone.

Zo bespaar je tijd, geld en heel wat kopzorgen.

Voordelen Lecot Connect?

  • Beheer en centraliseer administratie op 1 platform
  • Beschikbaar op eender welk toestel
  • Weet altijd waar jouw machines zich bevinden
  • Blijf conform de regelgeving
  • Word tijdig op de hoogte gebracht van onderhoud en keuringen
  • Optimaliseer jouw inventaris

Ontdek de oplossingen van het Lecot Connect platform

Asset Management

Weet altijd waar jouw werkmateriaal zich bevindt.

Track & Trace

Beheer vlot jouw wagenpark.

Check-in-at-work

Blijf conform de regelgeving dankzij een makkelijke aanwezigheidsregistratie.

Tijdsregistratie

Krijg inzicht in de exacte rij- en werktijden van werknemers.

Asset Management

Hou controle over je werkmateriaal

Dankzij het Lecot Connect platform kan je jouw werkmateriaal efficiënt beheren. Dit Asset Management Systeem stelt je in staat om nauwkeurig bij te houden waar jouw gereedschap zich bevindt en wanneer een toestel binnen moet voor onderhoud of keuring. Zo heb je in realtime een 100% correct zicht op de locatie, draaiuren en toestand van al jouw werkmateriaal. Bovendien kan je onderhoud en keuringen perfect inplannen.

Zo hoef je je geen zorgen te maken over werkmateriaal dat niet in orde is, gestolen wordt of zoek raakt en kan je heel wat tijd en kosten besparen. 

Hoe werkt het?

Dankzij een trackingsysteem met QR-codes of Bluetooth tags kan je je materiaal altijd snel lokaliseren. Je ziet in één oogopslag welk materiaal in een bestelwagen naar de werf vertrekt. Je kan ook een alarm instellen zodat je actie kan ondernemen wanneer je materiaal een afgebakende zone verlaat.

Voordelen?

  • Verlies geen tijd met het zoeken naar verloren gereedschap of apparatuur.
  • Vereenvoudig jouw inventaris: Weet altijd hoeveel machines je in beheer hebt en met wie je deze hebt meegegeven.
  • Automatiseer processen voor onderhoud en keuringen
  • Beveilig waardevolle gereedschappen
  • Rapporteer makkelijk schade aan machines
  • Reserveer toestellen en bewaar het overzicht voor de planning

 KLANT AAN HET WOORD 

 

Centraal en digitaal beheer van machines, hijsmateriaal en keuringsdocumenten bij Everaert-Cooreman

 

Periodieke keuringen van machines en hijsmateriaal bijhouden is een hele uitdaging voor Everaert-Cooreman. Dankzij de koppeling tussen het ACEG-platform en het Lecot Connect platform worden keuringsdocumenten en nieuwe keuringsdata nu automatisch gekoppeld aan de juiste machines. Zo vermijden ze bij Everaert-Cooreman heel wat administratieve rompslomp.

 

Track & Trace

Wagenparkbeheer

Voor jouw wagenparkbeheer biedt Lecot Connect een track & trace oplossing, zodat je altijd op de hoogte bent van de locatie en het gebruik van jouw voertuigen. Hierdoor kan je brandstofkosten verminderen en onderhoudsbehoeften proactief beheren.

Voordelen?

Ontdek welke medewerker zich het dichtste bij een klant in nood bevindt. Zo kan je de planning efficiënter aansturen en optimaliseren.

Check-in-at-work of automatische aanwezigheidsregistratie

Daarnaast stelt Lecot Connect je in staat om jouw werknemers automatisch hun aanwezigheid te laten registreren. Dit kan makkelijk dankzij een mobiele app of via een webapplicatie. 

Zo automatiseer je de registratie voor terreinaanwezigheid en voldoe je aan de wettelijke eisen, waardoor boetes worden vermeden.

Voorkom boetes

Voor bouwbedrijven blijft de verplichte check-in-at-work of aanwezigheidsregistratie van mensen op een werf een voortdurende uitdaging. Niet naleven kan leiden tot aanzienlijke boetes, variërend van €600 tot €6.000. Onderaannemers riskeren bovendien administratieve boetes tussen €300 en €3.000. Niet alleen bedrijven, maar ook individuele werknemers lopen het risico beboet te worden als ze niet correct geregistreerd zijn. Boetes variëren van €60 tot €600.

Interesse? Onze formule start al vanaf €2,90 per maand (excl. BTW).

Voordelen?

  • Volg de regels zonder veel moeite: Vermijd de juridische rompslomp en automatiseer jouw check-in-at-work.

  • Vermijd menselijke fouten: Maak je geen zorgen over fouten als gevolg van handmatige registraties

  • Maak komaf met administratieve rompslomp: Verlies geen kostbare werkuren aan administratieve taken die niets met jouw kernactiviteiten te maken hebben.

Tijdsregistratie

Krijg inzicht in de exacte rij- en werktijden van je werknemers. Bespaar heel wat uren administratief werk en voorkom menselijke fouten door een automatische en digitale opvolging in het Lecot Connect platform. Hoe lang is een werknemer bezig met een taak? Hoe lang is hij aanwezig op de werf? Dankzij de tijdsregistratie in Lecot Connect kan je projecten vlot opvolgen en de administratie vergemakkelijken. Alle inzichten zijn handig voor nacalculatie.

Mobiliteitsberekening

In de bouw moeten andere vergoedingen betaald worden wanneer chauffeur met of zonder passagier rijdt. Dankzij tijdsregistratie automatiseer je de mobiliteitsvergoeding.

Wil je graag meer info over de mogelijkheden van Lecot Connect?

Vul onderstaand formulier in en onze service specialisten nemen zo snel mogelijk contact met jou op.

© Lecot 2024